Állások, ösztöndíjak

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális alap társfinanszírozásával valósul meg.

Álláslehetőség – Oktatásszervező

Admin | 2017. április 5. | állások, ösztöndíjak

A Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Oktatáskoordinációs és Külügyi Osztálya OKTATÁSSZERVEZŐ részmunkaidős munkatársat keres, budapesti munkavégzéssel.

Feladatok:

  • Intézetvezető/tanszékvezetők hivatalos feladatainak koordinálása.
  • Információáramlás biztosítása a Kar és az intézet/tanszékek munkatársai között.
  • Kari hivatalokból érkező hivatalos dokumentumok kezelése, nyilvántartása és eljuttatása az érintettekhez.
  • Intézet/tanszékek (elektronikus és papíralapú) iratkezelése, irattárának karbantartása.
  • Intézet/tanszékek küldeményeinek előkészítése postázásra, postakönyv vezetése, küldemények kísérőlappal való ellátása és nyilvántartása; kapcsolattartás a kézbesítőkkel.
  • Intézet/tanszékek rendezvényeinek előkészítésében, szervezésében és lebonyolításában való közreműködés.
  • Intézet/tanszékek működéséhez szükséges eszközök, berendezések és irodaszerek kezelése, rendelése, nyilvántartása.
  • Kapcsolattartás a hallgatókkal; hallgatói ügyfélfogadás.
  • Órák megtartásához szükséges oktatástechnikai támogatás.
  • Közreműködés a kezelésébe tartozó szakok félévi kurzuskínálatának és órarendjének elkészítésében, valamint a kurzuskínálat meghirdetése a Neptunban és a honlapon, különös tekintettel az Intézet idegen nyelvű képzéseire.
  • Illetékességi körébe tartozó képzések tanegységeinek kezelése a Neptunban, különös tekintettel az Intézet idegen nyelvű képzéseire.
  • Óraadói kérelmek teljes körű adminisztrációja.
  • Gyakorlati és szemináriumi jegyekhez vizsgalapok teljes körű kezelése.
  • Vizsgák kezelése a Neptunban.
  • Közreműködés a vizsgák szervezésében és lebonyolításában (szükség esetén vizsgafelügyelet).
  • Szakdolgozati nyilvántartó lapok kezelése.
  • Szigorlati jegyzőkönyvekről nyilvántartás vezetése.
  • Illetékességi körébe tartozó szakok szakmai gyakorlatának és/vagy terepgyakorlatának szervezése.
  • MA felvételik lebonyolításának szervezése.
  • Intézeti honlap tartalmának kezelése

Elvárások:

  • felsőfokú végzettség
  • középfokú angol nyelvismeret
  • megbízható, felhasználói szintű számítógép-ismeret

Előnyt jelent:

  • felsőoktatási intézményben szerzett (tanulmányi) adminisztrációs vagy oktatásszervezési tapasztalat
  • felsőfokú C típusú nyelvvizsga angol nyelvből
  • francia nyelvismeret
  • a Neptun ETR felhasználói szintű ismerete

Amit kínálunk:

  • részmunkaidő (heti 20 óra)
  • hosszú távú munkalehetőség, stabil szervezeti háttér, fiatalos, lendületes csapat
  • versenyképes juttatási csomag
  • munkavégzés helye: Budapest VIII. Mikszáth tér 1.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el fényképes, magyar nyelvű önéletrajzát bruttó fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címre: ulakcsai.gabor@btk.ppke.hu.

Jelentkezési határidő: 2017. április 30.