Állások, ösztöndíjak

Pázmány Kártya igénylés

Pázmány Kártya igényléséhez kattintson a képre!

Pázmány kártya

Egyetemünk által bevezetett Pázmány Kártyaprogram keretében minden je­len­legi és egykori hallgatónk, valamint ok­ta­tó, nem ok­ta­tó mun­ka­tár­sunk jo­go­sult kártyaigénylésre, mely té­rí­tés­men­te­sen igényel­hető.

A Pázmány Kártyatulajdonosok szá­má­ra le­he­tő­ség nyílik a Pázmány Kártya­partnerek által kínált kedvezmények igénybevételére.

Bővebb információ: Pázmány Kártya

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális alap társfinanszírozásával valósul meg.

AKTUÁLIS ÁLLÁSAJÁNLATOK

Admin | 2014. január 8. | állások, ösztöndíjak

Kedves Hallgatók, Öregdiákok! Ajánljuk figyelmetekbe a következő álláshirdetéseket. Jó böngészést!

1. Tanfolyamszervezőt keres a BeHappy angol nyelviskola!

Fiatal, ambíciózus, pozitív gondolkodású tanfolyamszervezőt keresünk hosszútávra!

Szeretnél emberekkel foglalkozni és szereted az angol nyelvet? Számlaképes vagy, rugalmas és jó kommunikációs képességgel rendelkezel? Várjuk önéletrajzod és motivációs leveled fizetési igény megjelölésével a marketing@behappynyelviskola.hu e-mail címre!

Kezdés: azonnal!

További információ: http://www.behappynyelviskola.hu/allasajanlat?gclid=CPS6gLPd67sCFcNF3godnG8Axg

2014-01-03

 

2.

Művészettörténész – asszisztensi állás a NextArt Galériában!

A NextArt Galéria művészettörténész asszisztenst keres!

Feltételek:

- felsőfokú művészettörténeti végzettség
- szakmai tapasztalat
- angol nyelv magas szintű használata (szóban és írásban)

Előnyök:

- precíz, megbízható és hatékony munkavégzés
- jó kommunikációs készség
- jártasság hazai-és nemzetközi kortárs művészetben
- külföldön szerzett tapasztalatok
- plusz egy idegen nyelv ismerete

Jelentkezéseket önéletrajzzal és motivációs levéllel az info@nextartgaleria,hu címre várjuk 2014. január 15-ig.

 

3. IT Esztergomban

Kicsi, de dinamikusan növekvő (jelenleg 5 fős) esztergomi IT fejlesztő cégünkhöz keresek Java/Scala ismeretekkel vagy ismeretek iránti érdeklődéssel bíró kollégá(ka)t, alapvetően távmunkában, de ha nagyon hiányzik az irodai környezet, akkor a nem távmunka is működik.

Nem árt, ha nem reggel 9-től délután 5-ig vagy munkaképes, mert elsősorban keleti parti (azon belül is New York-i) ügyfeleknek dolgozunk 6 óra időeltolódással - nem árt ha napi 4 óra közös munkaidőt

tudsz allokálni az esetleges kommunikációs igényekre. Most konkrétan egy mobilos hirdetés-kiszolgáló rendszer fejlesztésébe kellene besegíteni az egyik ügyfelünknél, de ezen felül Apache Wicket + Spring alapokon saját termék fejlesztésével is foglalkozunk.

Amit mindenképp elvárunk: folyékony angol nyelvtudás, biztos szakmai alapismeretek, önálló munkavégzés, no-sql big/data témák iránti érdeklődés, biztos Java tudás.

Fizetés tökéletesen versenyképes.

Érdeklődni/jelentkezni az info@pilar.hu címre küldött e-mailben lehet.

 

4. Account and Marketing Managert keres a Bomo Art Budapest

A Bomo Art Budapest név mögött kiváló, lelkes munkatársakból álló csapat alkotja a kézműves manufaktúrát, akik együttes erővel tesznek meg mindent a célért: szorosabbra fűzni ember és könyv kapcsolatát, felébreszteni az alvó alkotásvágyat. A Bomo Art csapat szeme előtt folyamatosan az a törekvés lebeg, hogy szép, színvonalas termékeikkel kivételes örömet szerezzenek a leendő naplótulajdonosoknak.
(További információkért, kérem olvassa el honlapunkat: www.bomoart.hu)

Bomo Art Budapest egy tapasztalt, angolul jól beszélő és rendszerezett

Account and Marketing Managert
(részmunkaidős – heti 30 óra) keres csapatába.

Feladatok:

Account:
Nemzetközi és magyar ügyfelekkel és ügynökökkel való kapcsolattartás
Beérkező rendelések rögzítése, visszaigazolása, proforma számla küldése és az ügyfél folyamatos tájékoztatása a rendelése státuszáról
Cégen belül a logisztikáért és gyártásért felelős emberrel való folyamatos kapcsolattartás a rendelésekkel kapcsolatban
Új üzleti lehetőségek felkutatása és potenciális ügyfelekkel való kapcsolatfelvétel
Havi hírlevelek tartalmának összeállítása és küldése
Új termékek bevezetésének esetében; termék adatainak felvétele a belső adatbázisba, külföldi ügyfelek és ügynökök tájékoztatása
Meglévő és potenciális ügyfelektől érkező kérdések időbeni megválaszolása
Rendeléseket, termékeket és ügyfél adatokat nyilvántartó adatbázisok kezelése és folyamataos frissítése
Nemzetközi kereskedelmi kiállításokon a cég képviselete és előtte a leszervezésében való aktív részvétel

Marketing és kommunikáció:
Social media felületek kezelése
Honlap szerkesztése
Havi hírlevelek tartalmának összeállítása és küldése
Promociós javaslatok elkészítése
Potenciális hirdetési felületek keresése és leszervezése, propektus tervezése, POS anyagok összeállítása, marketing szövegek magyarról angolra való fordítása
Új kommunikációs irányok, felületek megtalálása
Marketing stratégia fejlesztése, kivitelezése

Elvárások:
Minimum 2 éves ügyfélreferensi/Account Manageri, értékesítési és/vagy ügyfélkapcsolati tapasztalat
Angol nyelv tárgyalóképes ismerete mind szóban és írásban (további európai nyelv felsőfokú ismerete előny, főképpen francia és/vagy német)
Meggyőző előadói- és kommunikációs készség
Magas fokú számítógépes ismeretek: Microsoft Office, Google documents alapos ismerete (Photoshop ismerete előny)
Tapasztalat interkulturális környezetben való munkavégzésben
Empatikus, pozitív, rugalmas és jó problémamegoldó személyiség
Felelősségtudatosság és önálló munkavégzésre való képesség
Kreativitás, marketing területen szerzett tapasztalat előny

Önéletrajzát és motivációs levelét a allas.bomoart@gmail.com email címre várjuk „Account Manager” megjelöléssel a tárgyban. E-mailben és telefonon keressük meg azokat, akiket az angol és magyar nyelvű interjúra behívunk.


5. Óvónői állás

Római katolikus /vallását gyakorló/ óvodapedagógust keres a Szent Benedek Iskolaközpont Óvodája.
Fényképes önéletrajzot és motivációs levelet az alábbi címre várjuk: ovodavezeto@szentbenedekikp.hu

 

6. Programszervező asszisztens munkatársat keresünk Eger és környékén

Suhatag Outdoor Kft. helység: Eger és környéke

Szabadidős programok szervezésével foglalkozó szervezet rugalmas munkaidőben keres munkatársat otthonról végezhető (de 1-2 hetente személyes megbeszélés Egerben) elsősorban irodai jellegű munkához.
Terveink szerint az állás kezdetben napi 4 óra, a későbbiekben napi 8 óra elfoglaltságot igényel. Bérezés megegyezés szerint.

Az alábbi feladatokat kell majd elvégezned:

  • ügyfelekkel való kapcsolattartás
  • adminisztráció
  • honlap szerkesztése
  • programok szervezésében (vízitúra, sítábor, rafting, egyéb kirándulások, céges rendezvények) való közreműködés

Minimálisan ezt várjuk tőled:

  • érettségi
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (excel, word, stb)
  • természet szeretete, túrázós tapasztalat
  • nyitott, kedves, talpraesett személyiség

Előny, ha ezekkel is rendelkezel:

  • felsőfokú végzettség
  • idegen nyelv tárgyalóképes ismerete
  • magasabb szintű számítógépes tudás (grafikus programok, html, mysql, php)
  • vízitúrás tapasztalat
  • B kategóriás jogosítvány

Ha megtetszett a felhívás, és úgy gondolod, hogy alkalmas lennél a feladatok elvégzésére, küldd el önéletrajzodat az info@bekatutaj.net címre! Kérjük, jelentkezésedben térj ki arra is, hogyan felelsz meg a felhívásban szereplő elvárásainknak!.

 

7. Kommunikáció, marketing állás